Gdybyśmy w najprostszych słowach zdefiniowali czym jest rollup, to należałoby powiedzieć, że to rodzaj przenośnej reklamy. Różni się zatem od banerów, ponieważ nie jest związany jednym miejscem. Przypomina nieco windery lub ścianki reklamowe, które w razie potrzeby można przetransportować w dowolną lokację. Niewątpliwie rollup należy również do lekkich stojaków reklamowych, które w ramach jednego wydarzenia (konferencja, festiwal, inny event) można przenieść w każdej chwili z jednego miejsca w drugie. Nie zmienia to faktu, że wykorzystywany jest również w formie stałej ekspozycji. Jego budowa jest nieskomplikowana, podstawowe składowe, to: plansza reklamowa (materiał z wydrukiem), kaseta z mechanizmem rolującym, wysięgnik, listwa zaciskowa i torba transportowa.
Rollup, czyli dobrze pomyślana konstrukcja
Rollup to przede wszystkim doskonała forma prezentowania unikalnej grafiki, eksponowania loga firmy i sloganów reklamowych. Dotyczy to rzecz jasna materiału z wydrukiem, ale nowoczesny design nie ogranicza się tylko do planszy. W przypadków rollupów mamy do czynienia z wyjątkowo estetycznym stelażem i solidną kasetą. I to właśnie dzięki całości, która jest od początku do końca przemyślaną konstrukcją, rollup cieszy się tak dużym powodzeniem i jest chętnie wykorzystywany niemal w każdym możliwym miejscu. Bo ostatecznie reklama w formie rollupu może pojawić się w restauracji, galeriach handlowych, podczas imprez plenerowych, wystaw, w firmach, w trakcie szkoleń, konferencji, akcji promocyjnych, społecznych itd. Jednym słowem stojak ten jest uniwersalnym narzędziem.
Rollup, czyli skuteczne działanie
Skuteczność naszych działań przy wyborze rollupa w dużej mierze zależeć będzie od powierzchni reklamowej materiału z wydrukiem oraz miejsc, w których będziemy eksponować tego typu stojaki. W Studio Flag oferujemy rozmaite rozmiary, począwszy od rollup strong 85x200 cm po rollup exclusive w wymiarze 200x200 cm. W tym przedziale proponujemy również tzw. rollupy pajączki 60x160 cm i inne. Nie są to jedyne możliwości stojaków reklamowych typu rollup. Warto przemyśleć opcję dwustronną, która daje możliwość zadruku materiału, prezentującym identyczny projekt graficzny na jednej i drugiej stronie lub dwa osobne. Ważne jest, aby odpowiedzieć sobie na pytanie, jaki chcemy osiągnąć efekt. W wyborze odpowiedniej rollupu na pewno pomogą specjaliści Studio Flag.
Skontaktuj się z nami
Jesteśmy na rynku od 35 lat, specjalizując się w produkcji artykułów reklamowych. Opisywany wyżej rollup to jeden z nośników, które jak banery, ścianki wystawiennicze, leżaki reklamowe, czy flagi pozwalają lepiej i z sukcesem eksponować treści, na których nam zależy. W razie pytań służymy profesjonalną obsługą – chętnie pomożemy i doradzimy. Zapraszamy do kontaktu drogą mailową – kontakt@studioflag.pl lub telefoniczną – 34 327 80 37.